Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Τελικά το facebook μας ακούει;

 Γράφει ο Βασίλης Προκοπίδης

Σήμερα το πρωί, η γυναίκα μου, μου τηλεφώνησε στο γραφείο στις 11.30, στο κινητό μου, που είναι μονίμως συνδεδεμένο σε data και wifi. Μόλις...

είχε βγει από τη γυναικολόγο της και μου είπε "η Μαρία μου συνέστησε να πάω σε έναν μαστολόγο".

Ήταν η πρώτη φορά που άκουσα τη λέξη "μαστολόγος", την οποία δεν είχα καν ξανακούσει, όχι μόνο δεν είχα εκφωνήσει ποτέ. Στον υπολογιστή του γραφείου, δεν έκανα καμία σχετικά αναζήτηση ΠΟΥΘΕΝΑ. Η μόνο ενασχόληση με το διαδίκτυο ήταν σε ειδησειογραφικά sites. Επομένως, οτιδήποτε σχετικό με τη σπάνια αυτή λέξη "μαστολόγος", έφυγε στο σύμπαν ΜΟΝΟ προφορικά. Το ξεκαθαρίζω για να αποφύγω περιττά σχόλια.

Επιστρέφοντας στο σπίτι πριν λίγο, άνοιξα το facebook και είδα -για πρώτη φορά στη ζωή μου- αυτή τη διαφήμιση, σε έναν λογαριασμό που διατηρώ για να σχολιάζω με λίγους πραγματικούς φίλους, κυρίως αθλητικά (λέμε τον καημό μας για τον ΠΑΟΚ, αυτός είναι ο λόγος που έχω facebook σχετικά "κλειστό", μόνο για 30 φίλους):


Μάλλον είχε δίκιο αυτός > https://makpress.blogspot.com/2022/10/blog-post_20.html


Υ.Γ. Πριν σχολιάσετε με ευκολία και αναθέματα, σκεφτείτε ότι αυτά τα γράφει ένας άνθρωπος, που έφερε εμπορικά το ιντερνετ στην Ελλάδα, πριν από 30 χρόνια, μαζι με κάποιους καλούς συνεργάτες κι έκτοτε ασχολείται 15 ώρες την ημέρα με αυτό, 365 μέρες το χρόνο, έχοντας και ανάλογες σπουδές, σε ασφάλεια δικτύων και κρυπτογραφία. Δεν τα γράφει η κυρά-Κατίνα, που "ψαρώνει" σε hoaxes και χαζομαρίτσες του facebook...

Σε όσους θέλουν να το σκεφτούν σοβαρά , στο κινητό μου έχω πάρα πολλές εφαρμογές από το google play store, που παρεμβαίνουν και στη root, για εργασία εξ αποστάσεως, παρακολούθηση του κινητού, εντοπισμό κλπ. Όχι όμως και ...τη φωνή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου