Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

Η ερώτηση που δεν απάντησε ο Μητσοτάκης: «Δεν έχω πρόθεση να σας απαντήσω»

 
Εφ' όλης της ύλης η συνέντευξη Τύπου του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ. Η ερώτηση που δεν απάντησε με τη φράση «δεν έχω πρόθεση να σας απαντήσω».


Το πρόσφατο φιάσκο με τον Ευάγγελο Αποστολάκη στον τελευταίο ανασχηματισμό τέθηκε στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, κατά την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ. Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης ρωτήθηκε για τα κριτήρια με τα οποία έκανε τις επιλογές αλλά και για το αν θα κάνει και άλλο ανασχηματισμό.

Χαρακτηριστικά απάντησε:

«Πριν από κάθε ενδεχόμενο ανασχηματισμό γράφονται πολλά κείμενα, όλοι νομίζετε πως έχετε σχεδιάσει τον ανασχηματισμό, που θα θέλατε να δείτε, αλλά επιτρέψτε μου η επιλογή των υπουργών είναι δικό μου αποκλειστικό προνόμιο. Ο βασικός πυρήνας της κυβέρνησης παρέμεινε άθικτος και η κυβέρνηση πάει καλά. Σε ένα αντικείμενο όπως η πολιτική προστασία δεν έχει ιδεολογικό πρόσημο. Θεώρησα πως επέλεξα έναν άνθρωπο, το βιογραφικό του οποίου πληρούσα τα κριτήρια. Τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε, δεν θέλω να επεκταθώ. Τελικώς επελέγη ο Χρήστος Στυλιανίδης, ένας επιχειρησιακός υπουργός και ένας ακόμη πιο επιχειρησιακός υφυπουργός για να συνεχίσουν το σημαντικό έργο του Νίκου Χαρδαλιά. Θεωρώ πως έχω εξαντλήσει τη διάθεση μου να είμαι συναινετικός με ανθρώπους και πολιτικούς χώρους που δεν δείχνουν καμία διάθεση συναίνεσης. Συνομιλώ με την κοινωνία και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Με ανθρώπους, που μου ζητάνε συναίνεση από τη Βουλή και μία εβδομάδα μετά κάνουν αυτά που έκαναν δεν έχω και πολλά να πω».

Ο δημοσιογράφος τότε ξαναρώτησε τον πρωθυπουργό για το ενδεχόμενο νέου ανασχηματισμού καθώς δεν έλαβε απάντηση στο ερώτημά του, με τον κ. Μητσοτάκη να λέει χαμογελώντας:


«Δεν σας το απάντησα γιατί δεν έχω καμία πρόθεση να σας το απαντήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου