Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

Ωργάνοσοι αιπηταιλοικού κράτους

 Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Πρώτη είδηση στα περισσότερα ΜΜΕ το ποσοστό τής ΝΔ που προηγείται του ΣΥΡΙΖΑ με τόσες μονάδες στην προτίμηση του νοήμονος εκλογικού σώματος. Ακολουθούν ειδήσεις για τα....

μέτρα κατά της πανδημίας, τα οποία φαίνεται να μη  δουλεύουν [ελληνιστί do not work]. Εγώ έχω μείνει στο «δεν αποδίδουν». Αλλά, όταν ο Πέρσης έχει γίνει Περσίας και ο Σύρος έχει γίνει Σύριος, γιατί να μην είναι  τα μέτρα ακαμάτηδες;

        Εγώ θα διηγηθώ πραγματικό περιστατικό. Από 13.09.2021 επιβάλλεται να επιδείξεις πιστοποιητικό εμβολιασμού ή αρνητικού τεστ, για να εισέλθεις στα δικαστήρια. Ας δούμε τί έγινε την 16.09.2021 στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων στην Αθήνα.

       Ώρα 08:15. Φθάνω στην κεντρική πύλη, όπου δείχνω το πιστοποιητικό εμβολιασμού στην κυρία που με θερμομετρεί. «Όχι σε μένα. Mέσα» μου λέει. Εν τω μεταξύ εισέρχονται με τα αυτοκίνητά τους  δικαστές και εισαγγελείς χωρίς θερμομέτρηση.

      Στον χώρο των δικαστηρίων βλέπω διάσπαρτους σεκιουριτάδες και αστυνομικούς.  Πηγαίνω στο κτήριο 4, εισέρχομαι, ανεβαίνω στους ορόφους. Ουδείς έλεγχος. Πηγαίνω στο κτήριο 3, το ίδιο. Πηγαίνω στο κτήριο 5 περί ώρα 08:55, όπου μία κυρία σεκιούριτυ μου ζητεί πιστοποιητικό εμβολιασμού. Το επιδεικνύω και της δείχνω και την ταυτότητά μου. «Δεν χρειάζεται ταυτότητα» μου λέει. «Κι’ αν το πιστοποιητικό που σας δείχνω είναι του εξαδέλφου μου ή ενός φίλου μου;» ερωτώ. Παρεμβαίνει ο νεαρός αστυνομικός που  στέκει  δίπλα της: «Κύριέ μου, προχθές ζητούσα από τους συναδέλφους σας ταυτότητα, για να βεβαιωθώ, ότι το πιστοποιητικό είναι δικό τους και με πήρε και με σήκωσε. Χωρίς έλεγχο ταυτοπροσωπίας δεν κάνουμε τίποτε». «Ακριβώς» του λέω «αλλά νεαρέ μου έχει γίνει τίποτε σωστά σ’ αυτό το κράτος για να γίνει και σωστός έλεγχος τήρησης των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας;».

     Εκτός, βέβαια, και η αδιαφορία περί την ορθή εφαρμογή τών μέτρων οφείλεται στο ότι το εμβόλιο δεν προκαλεί ανοσία.

http://makpress.blogspot.com/2021/09/blog-post_98.html#disqus_thread

    Κατά τα λοιπά την ειδησεογραφία μονοπώλησε η δίκη τής βιτριολίστριας της Ιωάννας. Και δος του η ανάλυση της μάσκας που φορούσε και τί είπε ο Σάκης στην Ιωάννα κ.λπ. Μας έδειξε η ΤΒ και έναν καθηγητή χημείας του ΕΚΠΑ που μας εξήγησε πόσο εύκολα μπορούμε να παρασκευάσουμε τοξικό οξύ στο σπίτι μας. Έτσι, για να μην τρέχουμε να αγοράζουμε βιτριόλι, αν θέλουμε να περιλούσουμε  κάποιον με φονικό υγρό. Να φτιάχνουμε το δικό μας αγνό και παρθένο.

     Αλλά και η πολιτογράφηση μελών της οικογενείας  Ατεντοκούνμπο πρώτο θέμα. Και δος του φωτογραφίες με τον Κούλη και τον πίνατ. Και μετά με την κερία Κατερίνα μας. Δε λέω, ο Αντετονκούμπο έχει μεγαλουργήσει και έχει τιμήσει τα εθνικά χρώματα, αλλά μήπως το έχουμε παρακάνει; Αλήθεια, πότε  η ΠτΔ θα υποδεχθεί στο προεδρικό μέγαρο την 45 ετών χήρα κυρία Ευφροσύνη από το Αιγάλεω που πλένει σκάλες για να μεγαλώσει τα τρία παιδιά της; Σε τί υστερεί αυτή η γυναίκα από τον Αντετονκούμπο και τα μέλη της οικογενείας του, ώστε να μην πρέπει να τιμηθεί δεόντως από την παλητειακή ηγεσία και στο πρόσωπό της να τιμηθούν όλοι οι μεροκαματιάρηδες που πασχίζουν να σπουδάσουν τα παιδιά τους και να τα κάνουν καλούς πολίτες για την πατρίδα;     

Σώτος

Υ.Γ. 1] Ξέχασα να γράψω, ότι στα πρωινάδικα και στα μεσημεριανάδικα ενημερώνουν για τό τί είπε η Καρολάιν στη γειτόνισσα λίγο πριν δολοφονηθεί από τον «καθ’ ομολογίαν δράστη» και όχι σκέτο «δολοφόνο». Και πώς αφαίρεσε η μητέρα της από τον τάφο της τη μνεία του Μπάμπη ως πονεμένου συζύγου. Mε απ’ ευθείας αποκλειστικές [όχι ό,τι κι’ ό,τι] δηλώσεις παρακαλώ  του εργολάβου που κατασκευάζει μνήματα. Και τί είπε ο δικηγόρος του καθ’ ομολογίαν δράστη για την επιμέλεια της Λυδίας, αλλά και για το πώς περνάει τον χρόνο του ο δολοφόνος  στη φυλακή. Αυτό το τελευταίο περίμενα τόσον καιρό εναγωνίως μαζί με τις ειδήσεις για το αν θα αποφυλακισθεί ο Φιλιππίδης. Και μετά απορούμε που η ΝΔ προηγείται του ΣΥΡΙΖΑ και υπάρχουν ακόμη συμπατριώτες που προτιμούν τον ΣΥΡΙΖΑ ή τη Φώφη ή τον Γιάνη ή τον Κυριάκο ή τον Μήτσο.   

     2] Επειδή προχθές ήταν η επέτειος της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα από μέλος της χιτλερικής ογάνωσης ΧΑ, ένας ραδιοσταθμός μετέδιδε το άσμα «του» «Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ». Εγώ γιατί είμαι πεπεισμένος, ότι το άσμα ανήκει στον Γιάννη Αγγέλακα κατά τε τους στίχους και τη μουσική; Πάλι καλά που δεν μου είπαν ότι οι στίχοι είναι του Ψαριανού. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου