Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Είμαι κάτοικος Μακεδονίας και σας γράφω....

Διαβαζοντας την συμφωνία και εγκριτους καθηγητές κατάλαβα απλά και ελληνικά τα εξής ......

Σημειώνω ότι δεν περιμένω βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΚΙΝΑΛ (Καμίνης Θεοδωράκης Θεοχαρόπουλος Παπανδρέου ) να καίγονται γιατί ούτε στην βόρεια Ελλάδα εκλέγονται ούτε στην Μακεδονία ζουν
Δεν το θεωρούν σπουδαίο θεωρούν σπουδαίο που οι ηγέτες των άλλων χωρών είναι χαρούμενοι αλλά όχι ότι οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν είναι

Φθάσαμε οι πολιτικοί της ΕΛΛΑΔΟΣ της πατρίδας μας να ενδιαφέρονται για τους ξένους και όχι για τους συμπατριώτες τους
Το δημοψήφισμα σαφώς και το φοβούνται
Περιμένω με αγωνία τι θα κάνει με την πρόταση μομφής για την συμφωνία ζαεφ Τσίπρα ο Καμμένος αν και ξέρω...όπως και όλοι και τι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ που ζουν και μεγάλωσαν στην Μακεδονία

Θέλω να δω τον λαλιστατο Σερραίο Μακεδόνα πολύτεκνο κ Μπόλαρη που έχω σαν εικόνα τις δηλώσεις του ότι μακεδονικό κράτος και γλώσσα δεν υπάρχουν και περιμένω αν θα στηρίξει την συμφωνία που λέει ακριβώς τα αντίθετα

Θέλω να δω τους Μακεδόνες και Πόντιους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ όπως ο Αμανατίδης και αναρωτιέμαι όλοι εμείς όταν θα ψηφισουν οι ψηφοφόροι τους της Μακεδονίας τι θα νιωσουν
Ότι κι αν λένε η ερώτηση μου είναι προς όλους μεγάλωσα στην Μακεδονία την μόνη και ΕΛΛΗΝΙΚΗ σήμερα που κάποιοι θέλουν να ψηφίσουν την υπαρξει βόρειας Μακεδονίας με μακεδονική υπηκοότητα ιθαγένεια και μακεδονική γλώσσα εγώ ο ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ με υπηκοότητα ΕΛΛΗΝΙΚΗ και γλώσσα ΕΛΛΗΝΙΚΗ είναι λιγότερο ή περισσότερο Μακεδόνας από τους Μακεδόνες;;;γιατί εγώ έχω ΕΛΛΗΝΙΚΗ υπηκοότητα ενώ αυτοί Μακεδονική

Οταν με ρωτούν από πού είσαι και θα λέω από την Ελλάδα και αυτοί από την βόρεια Μακεδονία πως θα νιώθω;;;

Άρα υπάρχουν όταν δέχομαι βόρεια Μακεδονία και δυτική και ανατολική και νότια
Εμείς ποια είμαστε κι αν οι Αλβανοί οι Βούλγαροι αύριο ονομάσουν περιοχές τους με τον όρο Μακεδονία και αρχίσουν τα αλυτρωτικά τι θα πράξουμε;;;

Πολλά ερωτήματα αλλά μένει το ότι εγώ είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ που μιλάει ελληνικά κατοικώ σε μια περιοχή που λέγεται Μακεδονια αλλά υπάρχουν και οι Μακεδόνες που μιλούν την μακεδονική και σαφώς έχουν περισσότερο δικαίωμα να το δηλώνουν αφού τους το επέτρεψε μια Κυβέρνηση που οι συμπατριώτες μου ψήφισαν
Δυστυχώς η ιστορία έγραψε............

Κάτοικος Μακεδονίας
υπηκοοτητα Έλληνικη
 ομιλωντας την Ελληνική

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ