Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Παράπονο αναγνώστη : "Κοιτάξτε τι μου έκανε η Τράπεζα Πειραιώς" !

Ειμαι απο τους τυχερους που δεν εχω να κανω πολλα με την ελλαδα, αλλα προχτες εστειλα το 80χρονου πατερα μου 100 ευρο απο το εξωτερικο που ζω.
Εκανα λαθος ...
καποιο ψηφιο στον ΙΒΑΝ (εχει 42 ψηφια ο αριθμος) και τα χρηματα δεν μπηκαν στον λογαριασμο του, η ελληνικη τραπεζα (ΠΕΙΡAIΩΣ) εστειλε μυνημα στην τραπεζα μου οτι ναι μεν ο πατερας μου ειναι πελατης τους αλλα ο αριθμος λογαρισμου ειναι λαθος και μου επεστρεψε 45 ευρω....τα 55 τα κρατησανε για παρτη τους. 
Ειπα να κανω την ανουσια πραξη να βρω το αριθμο παραπονων της τραπεζας και τους τηλεφωνησα, μου ειπαν 3 φορες "η τιμολογιακη μας πολιτικη ειναι δημοσιευμενη στο διαδυκτιο"...και στο τελος με στειλανε απο εκει που ηρθα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου