Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Ζουράρις: "παραιτήθηκα, ανακουφίστηκα, θα είμαι στο Συλλαλητήριο"

«Ανακουφισμένος» δήλωσε ο Κώστας Ζουράρις μετά την ....
παραίτησή τους από τη θέση του υφυπουργού Παιδείας, σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 9.89»

«Είμαι πολύ ανακουφισμένος. Είχα παραιτηθεί ήδη στις 8 Ιανουαρίου. Είχα ένα μεγάλο πρόβλημα γιατί αιφνιδιαστικά με ανάγκασαν να πάω στην Αλβανία να υπογράψω την συμφωνία για τα βιβλία, για τα οποία είχε έρθει πέρυσι η αντιπροσωπεία και κάναμε μια συμφωνία και είχαν υποσχεθεί σε τρεις μήνες ότι θα μου στείλουν τις διορθώσεις στα βιβλία για τους τσάμηδες και για τους χάρτες», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Ζουράρις, συμπλήρωσε λέγοντας πως «τους είπα ότι δεν θα πάω γιατί έπρεπε να πάει ο υπουργός Εξωτερικών να υπογράψει. Διέκοψαν την επικοινωνία οι Αλβανοί και δεν πρόκειται να πάω εγώ να υπογράψω, δηλαδή “γουρούνι στο σακί”. Γιατί αυτοί επείγονται να μπουν στο ΝΑΤΟ… Τελικά εκεί ήταν το μόνο λάθος μου, αντί να επιμείνω στην παραίτηση στις 8 Ιανουαρίου

Έπρεπε να παραιτηθώ από τη θέση μου ως υφυπουργός γιατί τώρα πια θα είμαι στα συλλαλητήρια διότι, εγώ συμφωνώ με τον Μίκη Θεοδωράκη».

Σε ερώτηση αν παραμένει στους Ανεξάρτητους Έλληνες, απάντησε: «Δεν έχω ιδέα από αυτά, θα τα δούμε σιγά-σιγά. Εγώ παραιτήθηκα από την κυβερνητική θέση για να διευκολύνω την κυβέρνηση».

«Δεν ζητήθηκε από κανέναν, εγώ παραιτήθηκα», απάντησε σε σχετική ερώτηση, ενώ όσον αφορά τις επίμαχες δηλώσεις σχολίασε: «Η σάτιρα είναι το όπλο των νικημένων, των αδυνάτων. Αντιθέτως, η άρνηση της σάτιρας υποδεικνύει δικτατορικά ή τυραννικά καθεστώτα ή τυραννικές ιδιοσυγκρασίες».


Κοίτα ποιός μιλάει ! Μπουτάρης εναντίον Ζουράρι

Στις δηλώσεις του Κώστα Ζουράρι για τον Άρη και τον Ολυμπιακό απάντησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.

«Είναι πρόστυχο αυτό που είπε ο Ζουράρις. Αν τον είχα μπροστά μου θα του έλεγα "Κώστα ντροπή σου!"», δήλωσε στο Metropolis 95.5,ο κ. Μπουτάρης, ο οποίος είναι γνωστός φίλαθλος του Άρη.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ.Ζουράρις είχε πει "Ποιος τον γαμ... τον Άρη, παιδί μου;".