Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Θεσσαλονίκη: Προχειρότητα και λάθη στο νέο σύστημα στάθμευσης Thesi

Κρίμα τα καλά λόγια που είπαμε για την Intrasoft, τα παίρνουμε πίσω ! Ούτε η εφαρμογή (app) δουλεύει, ούτε το site, ούτε το τηλέφωνο ! Το πιο εκνευριστικό όλων είναι ....
βέβαια το τηλέφωνο 231-231-5404, όπου καλείς για να επιλύσεις κάποιο από τα πολλά προβλήματα κι έχει μόνο (!) ηχογραφημένες πληροφορίες, δεν μπορείς να μιλήσεις με άνθρωπο, για μια τεχνική απορία.

Και φυσικά δεν απαντούν ούτε στα e-mails !

Μιλάμε για απαράδεκτο κρυφτούλι εκ μέρους της εταιρείας (που θα παίρνει το 49,5% των εσόδων!!!!!!!!!!!) και του δήμου.

Αναλυτικά τα προβλήματα εδώ