Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Περίεργη υπόθεση στη Θεσσαλονίκη

"Επιπολαιότητα, Ανευθυνότητα, Προβοκάτσια, έκθεση και προσωπική χρήση της επωνυμίας για ....
να σε εκθέσει, Η Όλα μαζί?
Και....επειδη πολύς λόγος γίνεται για τα fake news και τις λάθος -εσκεμμένα- εντυπωσεις, θα σας αναφέρω μια χθεσινή προσωπική εμπειρία μου.
Επί ένα 10ημερο το εικονιζόμενο αυτοκίνητο έχει παρκάρει στην Ιωνος Δραγούμη,μπροστά στη στάση του ΟΑΣΘ με αποτέλεσμα να δημιουργεί προβλήματα σοβαρά στον κόσμο.

Στο παρμπρίζ του έχει ένα χαρτι που γράφει το όνομα,την ιδιότητα και το τηλέφωνο μου.
Μονο που εγώ δεν οδηγώ και κατά συνέπεια δεν έχω αυτοκίνητο, ούτε όμως και κανένας δικός μου ανθρωπος-για να σας προλάβω.
Το γεγονός το πληροφορήθηκα από κάτοικο της περιοχής, ευτυχώς πριν προλάβουν οι "καλοθελητές της ταξης"Να με διασύρουν στα ....fb...αλλα βέβαια όλο αυτό το διάστημα,Εγώ ειμουνα εκτεθειμένη στους περαστικους δημιουργώντας ψευδείς και άδικες εντυπώσεις για το άτομο μου.
Τα στοιχεία του ιδιοκτήτη έχουνε βρεθεί,Όχι όμως ακόμη ο ίδιος με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο με τα στοιχεία μου να παραμένει στη θέση του,μέχρι να αναλάβει η τροχαία!
Αυτά ....μεχρι στιγμής...για να δουν μερικοί τι σημαίνει....να δημιουργείς λάθος εντυπώσεις...."

έγραψε στο facebook η Αντιδήμαρχος (και εικαστική καλλιτέχνιδα) κ.Έλλη Χρυσίδου.

Το θέμα είναι αν το χαρτάκι με τα στοιχεία της, είναι από μέσα ή έξω από το παρμπριζ, οπότε μπορεί να το έβαλε κάποιος άσχετος περαστικός...
Η κ.Χρυσίδου πάντως, δεν έχει δώσει αφορμές για τέτοιες κακόβουλες ενέργειες, από όποιον κι αν προέρχονται. Είναι μετρημένη και χαμηλών τόνων.