Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: "Επιτέλους άς διαβάσουν τον ΚΟΚ ......κάποιοι Ελληναράδες!!!"

Ετυχε να ζήσω δύο περιστατικά στην πόλη μας



Μπαίνω σε στενό διπλής κατεύθυνσης με παρκαρισμένα απο την μία πλευρά
Φθάνω 4 μέτρα πριν το στενό που είναι περίπου 60μ μπαίνει με φόρα πιτσιρίκος με δυνατή μουσική ίσα που μπήκε στο στενό εγώ έχω διανύσει τα 55μ με κοιτάει τον κοιτάω του φωνάζω κάνε λίγο πίσω να βγώ και περνάς απαντάει με μαγκιά γιατί::εγώ δεν έχω παρκαρισμένα απο την μεριά μου εσύ έχεις εμπόδια !!!!!Μιλάμε για δρόμο διπλής κατεύθυνσης
Αρχίζει να πουλάει τρέλλα άρχισα να φορτώνω κι εγώ μετά απο κανα πεντάλεπτο και ενώ οδηγοί σταμάτησαν τον έκραζαν πεζοί το ίδιο εξηγώντας του ότι πρέπει να κάνει 4 μέτρα πίσω για να βγώ [ενώ εγώ έπρεπε να κάνω 55 περίπου μέτρα όπισθεν] 'εκανε πίσω νευριασμένος
Δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει ενώ σε αντίθετες περιπτώσεις κάνω όπισθεν.
Σημειώνω ότι τι στενό πού ανέβαινα άσχετα πού απο την στιγμή που έχω διανύσει το 90% του δρόμου έχω προτεραιότητα ήταν ανηφορικό...Προτεραιότητα σε ανηφόρα – κατηφόρα
Όταν τα αυτοκίνητα είναι ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα αυτός που ανεβαίνει την ανηφόρα.
Όταν τα αυτοκίνητα δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, έχει προτεραιότητα το πιο βαρύ όχημα και η σειρά έχει ως εξής:
– Μεγάλες νταλίκες (με φορτίο)
– Λεωφορεία
– Φορτηγά
– Τζιπ, Βαν
– Ι.Χ.

Γενικά οδηγική παιδεία μηδέν και μάλιστα αυτή την περίπτωση απο νεαρό 23 χρονών νέο οδηγό ....του φάνηκε λογικό αντι να κάνει 4 μέτρα πίσω να κάνω εγώ 55.............

Δίκυκλα

Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι τα δίκυκλα έχουν ίδια δικαιώματα με τα ΙΧ νομίζουν [εγώ έχω και τα δύο] πληρώνουν τέλη ασφάλεια κλπ και μάλιστα σε περιπτώσεις μεγάλων δικύκλων τέλη μεγαλύτερα απο ΙΧ
Αφορμή περιστατικό που έχω δεί δεκάδες φορές
Οδηγός ΙΧ να κατεβαίνει να σηκώνει δίκυκλο για να παρακάρει [και δεν μιλώ για τους ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ........][
Πρώτον είναι παράνομο και αφορά την ξένη ιδιοκτησία φανταστείτε δικυκλιστή η άλλο να σπρώχνει να προσπαθεί να μετακινήσει ΙΧ γιά να χωρέσει....ξέρω περιπτώσεις πού στην προσπάθεια αυτή τους έπεσε το δίκυκλο έσπασε ο πλαγιοστάτης με αποτέλεσμα κλήση 100 και μήνυση γιά φθορά ξένης περιουσίας
Στην πατρίδα μας καθιερώθηκε παρανόμως τα δίκυκλα να παρκάρουν σε πεζοδρόμια και έμεινε με την λογική λίγοι χώροι στάθμευσης άν κατεβούν και τα δίκυκλα στο οδόστρωμα ΧΑΜΟΣ!!!
Η στάθμευση των δικύκλων στο πεζοδρόμιο σαφώς και είναι παράβαση τα τελευταία χρόνια δημιουργήθηκαν κάποιοι χώροι στάθμευσης δικύκλων ελάχιστοι πού δεν φθάνουν ούτε για το 20% που κυκλοφορεί στην πόλη μας
Απλα διαβάστε τον ΚΟΚ τα δίκυκλα παρκάρουν όπως και τα ΙΧ κανονικότατα στο οδόστρωμα παράλληλα προς την οριογραμμή του οδοστρώματος

Και όταν φίλε οδηγέ συναντήσεις δίκυκλο σταθμευμένο μην το μετακινείς ...ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ:::
Το πιό πιθανό είναι να μπλέξεις σε καυγά που ο ιδιοκτήτης δικύκλου θα έχει το Νόμο με το μέρος του η να βρεθείς κατηγορούμενος για φθορά ξένης περιουσίας.........[έχω τύχει και περίπτωση μουφα που ο δικυκλιστής κάλεσε το 100 χωρίς ζημιά είχε σπασμένη ήδη μανέτα αλλά για να τιμωρήσει τον οδηγό έλεγε ότι έγινε απο την μετακίνηση και άντε να απαοδείξεις ότι δεν την έσπασες]
ΜΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΕ ΔΙΚΥΚΛΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ .....θα θέλατε ξαναρωτάω να δείτε κάποιους να μετακινούν το ΙΧ σας και να σας βγάλουν κανά φτερο η προφυλακτήρα::
ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΚ ΝΟΜΙΜΑ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΙΧ [η λύση πεζοδρόμιο βόλεψε τους πάντες για να υπάρχουν χώροι στάθμευσης αλά παρανόμως...]

ΚΟΚ Άρθρο 34 Στάση και Στάθμευση στο νούμερο 6 αναφέρει:

"Tα oχήματα πoυ βρίσκoνται σε στάση ή στάθμευση, επιβάλλεται να
τoπoθετoύνται παράλληλα με την oριoγραμμή τoυ oδoστρώματoς και επί της
αντιστοιχούσας γι’ αυτούς προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας πλευράς,
εκτός αν oρίζεται με σήμανση διαφoρετικά. Εντούτοις, η επί της άλλης πλευ-ράς στάση ή στάθμευση επιτρέπεται όταν η στάση ή η στάθμευση επί της
αντιστοιχούσας προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας πλευράς εμποδίζεται
λόγω παρουσίας σιδηροτροχιών. Δύναται να επιτρέπεται η στάση και η στάθ-μευση στο μέσον του οδοστρώματος, σε ειδικά σημειούμενες θέσεις."