Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Τα κώματα δεν θα πάρουν θέση σε αυτή τη νομοθετική παράνοια;

O αξιότιμος Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης,
λέει ότι (αυτός λέει, εσείς κι εμείς δεν μπορούμε να το διακριβώσουμε) κατέθεσε ένα νομοσχέδιο για τον ΟΑΣΘ, στο άρθρο 23, παρ.6 του οποίου προβλέπει:

"Οι κάθε είδους αποφάσεις των υφιστάµενων κατά τη δηµοσίευση του παρόντος οργάνων που εκδόθηκαν από την ηµέρα κατάθεσης του σχεδίου νόµου στη Βουλή και οι οποίες συνεπάγονται ανάλωση της περιουσίας του Ο.Α.Σ.Θ. ή προκαλούν δαπάνη άνω των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, πλην της δαπάνης µισθοδοσίας, αναστέλλονται και δεν εκτελούνται έως ότου επικυρωθούν από τα όργανα που διορίζονται σύµφωνα µε τη παράγραφο 4."

Δηλαδή απαγορεύει σε μια ιδιωτική επιχείρηση να διαχειριστεί την περιουσία της και να κάνει πληρωμές δαπανών (π.χ. πετρέλαιο λεωφορείων) ή να αγοράσει ένα μηχάνημα άνω των 10.000 ευρώ, "από την ηµέρα κατάθεσης του σχεδίου νόµου στη Βουλή".
Πέραν του ότι είναι αδύνατον να γνωρίζει ο υποκείμενος τις συνέπειες του νομοθετήματος πότε κατατέθηκε στη Βουλή (ούτε εσύ ο βουλευτής που διαβάζεις το άρθρο ξέρεις αν κατατέθηκε τελικά), δεν νομίζουμε να έχει υπάρξει άλλος νόμος που να προκαλεί έννομα αποτελέσματα από την κατάθεσή του κι όχι την ψήφισή του και τη δημοσίευσή του σε ΦΕΚ ! Κι αν τελικά δεν περάσει;
Καταλαβαίνετε τι δημιουργεί αυτό; Οποιοσδήποτε Υπουργός θα γράφει οποιαδήποτε παλαβωμάρα, που τελικά δεν θα περνάει από τη νομοπαρασκευαστική, τις επιτροπές ή την ολομέλεια, αλλά θα δημιουργεί υποχρεώσεις στους πολίτες, μόνο και μόνο επειδή "κατατέθηκε"; Είναι δυνατόν να νομοθετούν οι Υπουργοί, πριν ψηφιστεί ο νόμος από την Ολομέλεια;
Φαντάζεστε να καταθέσει ένας Υπουργός ένα σ/ν που θα λέει "από την ηµέρα κατάθεσης του σχεδίου νόµου στη Βουλή αυξάνεται το όριο απόκτησης άδειας οδήγησης από τα 18 στα 45 έτη"; Μέχρι να απορριφθεί από την Ολομέλεια δηλαδή, θα ισχύει;
Πρόκειται για μείζον θέμα δημοκρατίας και διάκρισης των εξουσιών. 
Δεν το πήραν χαμπάρι τα κώματα;
Μόνο το makpress θα επισημαίνει την παράνοια;


δείτε το άρθρο 23, παρ.6