Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Οι απαντήσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στις ερωτήσεις δημοσιογράφων

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχει προσδιοριστεί το εισιτήριο ή αν θα μπει καινούργιος στόλος; Αυτά θα μελετηθούν;


Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Το εισιτήριο παραμένει στις ίδιες τιμές. Δεν παραμένουν στις ίδιες τιμές, οι νοσηρές καταστάσεις που γνωρίζετε. Παραδείγματος χάριν, δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη εκτός από τη Θεσσαλονίκη, το γεγονός, του να μη δίνονται ρέστα στους αυτόματος πωλητές και πολλά άλλα, ή να επιδοτούνται τα πρόστιμα των ανέργων και όχι να μετακινούνται δωρεάν οι άνεργοι.
Επομένως όλα αυτά πρόκειται να αλλάξουν, να γίνουν, στα πρότυπα και στο μοντέλο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Θα λειτουργήσουν και σαν δομή και στις προβλέψεις, με τον ίδιο τρόπο και οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το νομοσχέδιο πότε κατατίθεται;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κατατέθηκε χτες. Θα πάει στις Επιτροπές.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: (Ερώτηση εκτός μικροφώνου)

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν τρέχει πίσω, κανένας μισθός των εργαζομένων. Χθες, πάλι μετά από μεγάλη μάχη, όχι μόνο με τη γραφειοκρατία, αλλά και με παραλείψεις που έχει κάνει η διοίκηση του ΟΑΣΘ από το 2011, μπορέσαμε και εκταμιεύσαμε αν θυμάμαι καλά 8,5 εκατομμύρια ευρώ, για να καλυφθούν οι ανάγκες και τα δεδουλευμένα του προσωπικού των εργαζομένων.

Αυτό όμως το παιχνίδι, επειδή το ζούμε ενάμισι – δυο χρόνια όλοι μαζί, – κι αυτοί που το ζουν κυρίως είναι οι εργαζόμενοι που δεν πληρώνονται τα δεδουλευμένα τους και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, που όποτε ξεπερνιέται το δίμηνο ταλαιπωρούνται-, θα λάβει τέλος με την ψήφιση του σχεδίου νόμου.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε υπολογίζετε να ψηφιστεί;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Μέσα στον Ιούλιο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχετε κάποιες τροποποιήσεις ή θα κάνετε κάποιες τροποποιήσεις επί του νομοσχεδίου;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ακούστε, εμείς δεν έχουμε κανένα δογματισμό. Όπως έχετε δει, παρατηρήσεις που ήταν στην κατεύθυνση του εξορθολογισμού και της δικαιοσύνης και της συμμετοχής της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης στους δυο φορείς, έγιναν αποδεκτές. Αυτό που δε γίνεται αποδεκτό, είναι να συνεχίσουμε να έχουμε με άλλοθι τις Αστικές Συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, την παραγωγή του παλαιοκομματισμού στη Θεσσαλονίκη,- ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη με την ιστορία που υπάρχει στην πόλη- και βεβαίως, δεν πρόκειται ν’ ανεχθούμε και άλλα πράγματα:

Δεν είναι δυνατόν τα πολιτικά σχήματα που λειτουργούσαν τόσα χρόνια στην πλάτη των πολιτών της Θεσσαλονίκης, -ακόμη και πριν ένα μήνα που είχαμε μια δημοκρατική διαβούλευση-, να εκμεταλλεύονται τους μηχανισμούς που έχουν αναπτύξει όλον αυτό τον καιρό, όλα αυτά τα χρόνια, τις δεκαετίες, ακόμη και μέσα στα Υπουργεία, στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, για να υποκλέπτουν στοιχεία, έγγραφα και Σχέδια νόμου. Και μάλιστα διαβαθμισμένα…