Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

ΦΑΗΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΟΪΜΠΛΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αναφορικά προς την επίθεση Σόιμπλε κατά της ελληνικής ναυτιλίας και...
την σιωπή των διακομματικών υποτακτικών του στην Αθήνα, ο Πρόεδρος της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ Φαήλος Κρανιδιώτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«ΕΡΕΤΗΝ ΧΡΗΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΠΡΙΝ ΠΗΔΑΛΙΟΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ»
(Πρέπει να έχεις τραβήξει κουπί πριν πιάσεις το πηδάλιο)

«Θα θέλαμε με το παραπάνω Αριστοφανικό ρητό (Ιππείς 498-610) να επιστήσουμε την προσοχή στον κ. Σόιμπλε αναφορικά με τις δηλώσεις του κατά της Ελληνικής Ναυτιλίας. Χωρίς ίχνος επάρσεως και με γνώση, εκ των ενόντων αναφορικά με τα παγκόσμια Ναυτιλιακά δρώμενα, εκτιμούμε πως ο κ. Σόιμπλε και οι εν Αθήναις βουβοί υποστηρικές του οφείλουν να μάθουν πρώτα κουπί πριν πιάσουν το πηδάλιο...

»Η Ελληνόκτητη ναυτιλία πέραν του ότι αποτελεί το 50% και πλέον της Ευρωπαϊκής ναυτιλίας είναι συν τοις άλλοις ίσως ο σημαντικότερος πυλώνας αναπτύξεως για την χειμάζουσα χώρα μας. Με πλέον των 600 εταιρειών διαχειρίσεως και πλέον των 300 παραναυτιλιακών (χωρίς να υπολογίζουμε την δυστυχώς υπολειτουργούσα ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη) ο κύκλος εργασιών, οι θέσεις εργασίας, τα κινούμενα εντός των ελληνικών τραπεζών κεφάλαια και η εν γένει οικονομική δραστηριοποίηση της ναυτιλίας στην χώρα μας (εξαιρούμε τις ελληνικές εταιρείες που έχουν γραφεία και στο εξωτερικό) αυτήν την στιγμή προσφέρουν εργασία σε έναν τεράστιο αριθμό οικογενειών. Οικογένειες που ξοδεύουν τα χρήματά τους στην Ελλάδα και τροφοδοτούν την οικονομία μας καθημερινώς.

»Δυστυχώς για τον κ. Σόιμπλε, παρά τις ευεργετικότατες διατάξεις της γερμανικής νομοθεσίας αναφορικά με την γερμανόκτητη ναυτιλία, διατάξεις που αφορούν σε σχεδόν μηδενικές φορολογικές εισφορές μέσω εταιρειών KG (Kommanditgesselschaften), οι οποίες και έφεραν περί τους 440.000 επενδυτές (πηγή kravets.de «The Rise and Fall of one ship KG financing model») στον χώρο, η Γερμανία δεν κατόρθωσε να ανταγωνιστεί το ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο και απέτυχε να έχει την μερίδα του λέοντος, ως επιθυμούσε, στον Ευρωπαϊκό μεταφορικό στόλο... (αναρωτιέται κανείς πως θα ήταν η Ελληνόκτητη ναυτιλία αν ερχόντουσαν αύριο κιόλας 440.000 επενδυτές...)

»Ενοχλείται ο κ. Σόιμπλε και οι εν Αθήναις συμπαθούντες για το γεγονός πως οι πανάκριβες παραγγελίες των 20 και 30 εκ. δολλαρίων έχουν τώρα περάσει στα χέρια Ελλήνων εφοπλιστών για λιγότερο από το 25% της αξίας τους.

»Είναι απορίας άξιον αν ο κ. Σόιμπλε σε περίπτωση που η χώρα του είχε καταφέρει να επιτύχει το δικό της «ναυτιλιακό θαύμα» θα επέβαλλε σκληρότερη φορολογία στην Γερμανική ναυτιλία... δεν θα το μάθουμε ποτέ...

»Πάγια θέση της Νέας Δεξιάς είναι πως η Ναυτιλία λόγω του στρατηγικού και παγκοσμίου χαρακτήρος της αποτελεί επένδυση για τον τόπο και τον λαό. Έναν λαό ναυτικό που έχει αποδείξει περίτρανα πως το γαλόνι του Καπετάνιου ή του Μηχανικού μπορεί να οδηγήσει στο γραφείο του πλοιοκτήτη και του στελέχους, έναν λαό που έχει αποδείξει πως στην παγκόσμια αρένα του διεθνούς θαλασσίου εμπορίου το Ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο έχει και την γνώση και τον τρόπο να επιτύχει και να προχωρήσει σε μεγαλύτερες επενδύσεις στον τόπο που γέννησε το Ελληνικό Ναυτιλιακό Θαύμα αρκεί το κράτος να σταθεί αρωγός και όχι εμπόδιο.

»Η Νέα Δεξιά στο δημοσιευμένο πρόγραμμά της (http://neadexia.gr/issues/i-thesi-mas-gia-ti-naftilia/) έχει αναλυτικές θέσεις για το πως η Ελληνική ναυτιλία μπορεί να προχωρήσει στον 21ο αιώνα, τον αιώνα των νέων πηγών ενεργείας, των νέων routes στον παγκόσμιο χάρτη και των νέων επιχειρηματικών σχημάτων, έχοντας Έλληνες τόσο στα γραφεία όσο και στα καράβια. Το ερώτημα είναι η σημερινή ή και οι επόμενες κυβερνήσεις το θέλουν;»

Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου, όπως άλλωστε αναγράφεται σε κάθε άρθρο, πριν την πλατφόρμα σχολιασμού.