Σάββατο, 6 Μαΐου 2017

Δαβάστε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την πρόταση των εργαζομένων του ΟΑΣΘ για νέα συμφωνία, που θα λύσει τα προβλήματα

"Με στόχο έναν Οργανισμό των εργαζομένων και όχι των μετόχων", κατέθεσαν σχέδιο Νέας Σύμβασης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΑΣΘ, οι εργαζόμενοί του, δια του συνδικάτου τους, στο οποίο προϊσταται ο σύντροφος Δημήτρης Τσερμενίδης.
Περιληπτικά, η πρόταση των εργαζομένων που έχει λογική και τεκμηρίωση, λέει τα εξής:

-Το κόμιστρο να ανέλθει στο "προσήκον", όπως και στα αστικά ΚΤΕΛ, ώστε να ΜΗΝ καταβάλει επιδότηση το δημόσιο. Αυτό σημαίνει, εισιτήριο 1,5 ευρώ μέσα στην πόλη ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και 2-3 στις περιοχές της επέκτασης και είναι λογικό.
-Αν το κράτος θέλει να κάνει κοινωνική πολιτική, δηλαδή κάποιες κατηγορίες επιβατών να πληρώνουν φθηνοτερο ή καθόλου εισιτήριο, τότε θα πρέπει να αποζημιώνει τον ΟΑΣΘ για τη διαφορά. Π.χ. αν θέλει ο Πολύτεκνοι να πληρώνουν 50% τότε, ο ΟΑΣΘ θα λέει στο κράτος: "κύριοι, κάναμε 1.000.000 μετακινησεις πολυτέκνων επί 75 λεπτά και εισπράξαμε 750.000, αντι 1.500.000. Δώστε τώρα τα 750.000, αφού θέλετε να πληρώνουν 0,75 κι όχι 1,50 που είναι το προσήκον κόμιστρο". Λογικότατο και δίκαιο.
- Η σύμβαση του ΟΑΣΘ να ισχύει, όχι μέχρι την ολοκλήρωση του μετρό + δυο χρόνια, αλλά μέχρι να ολοκληρωθεί ανοικτός διεθνής διαγωνισμός. Λογικό κι αυτό.
- Να μην αποζημιωθεί ο ΟΑΣΘ στη λήξη της σύμβασης.
- Να αποσύρει ο ΟΑΣΘ τις προσφυγές του στη διαιτησία και σε αντάλλαγμα, να του αναγνωριστούν τα πραγματικά έσοδα της τελευταίας πενταετίας κι όχι τα υπερφουσκωμένα, που προϋπολογίστηκαν μέχρι σήμερα.
Σημειώστε ότι για όλα τα παραπάνω, πρέπει να συμφωνήσει ο ΟΑΣΘ.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ:


Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.