Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Ζορπίδης: Προτιμήστε τις τοπικές αγορές

Ενημερωτική καμπάνια προβολής και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών για να προτιμούν τις τοπικές αγορές και τους παραδοσιακούς επαγγελματίες και....
για τα πασχαλινά ψώνια, προωθεί το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Το ΕΕΘ, στο διαφημιστικό σποτ που θα παίξει σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της πόλης, καθ’ όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, τονίζει τα πλεονεκτήματα που έχουν οι καταναλωτές όταν κάνουν τις αγορές τους από τους παραδοσιακούς επαγγελματίες και τις τοπικές αγορές.

«Κάνουμε έκκληση σε όλους τους πολίτες να στηρίξουν το παραδοσιακό, στεγασμένο εμπόριο που τόσο έχει πληγεί από την κρίση. Άλλωστε, αυτό είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών. Είναι βέβαιο, ότι από τους επαγγελματίες θα απολαύσουν τα ποιοτικότερα προϊόντα και στις ανταγωνιστικότερες τιμές! Πολύ δε περισσότερο θα εξυπηρετηθούν με ανθρωπιά και ειλικρινές ενδιαφέρον και χαμόγελο, καθώς αυτό ισχύει στην Πατρίδα μας από τα αρχαία χρόνια. Ο επαγγελματίας της γειτονιάς είναι άνθρωπος με τον οποίο μεγαλώσαμε μαζί του και δίνει καθημερινά εξετάσεις! Όχι σαν τα απρόσωπα χαώδη καταστήματα των πολυεθνικών», τονίζει, με την ευκαιρία της καμπάνιας ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης.




2. Καμπάνια του ΕΕΘ κατά των εκβιασμών των Τραπεζών

Ενημερωτική Καμπάνια κατά των εκβιαστικών και αντιδεοντολογικών πρακτικών των Τραπεζών, που υφαρπάζουν το έργο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, «τρέχει» το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Η καμπάνια, που έχει ως στόχο να ενεργοποιήσει τους πολίτες έτσι ώστε αυτοί αντιταχθούν στις αθέμιτες κινήσεις προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων, κινείται σε δύο επίπεδα:
Α) στην προβολή διαφημιστικού σποτ, που ήδη μεταδίδεται από ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης, από το οποίο ο πολίτης πληροφορείται τα βασικά.
Β) Στη συγκέντρωση συγκεκριμένων καταγγελιών των πολιτών για τις αθέμιτες πρακτικές των Τραπεζών, οι οποίες αφού εξεταστούν και επιβεβαιωθούν από ειδική επιτροπή του ΕΕΘ, θα υποβληθούν για την επιβολή κυρώσεων στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας (Συνήγορος του Καταναλωτή, Τράπεζα της Ελλάδας, Τραπεζικός Διαμεσολαβητής και Δικαιοσύνη).

Στόχος της διπλής αυτής καμπάνιας είναι να σταματήσει η απαράδεκτη και αντικοινωνική τακτική των Τραπεζών, που πιέζουν, ή ακόμη και εκβιάζουν τους πολίτες ώστε αυτοί να μεταφέρουν τα ασφαλιστικά συμβόλαια τους από τις εταιρίες της επιλογής τους στις ασφαλιστικές εταιρίες, που είναι συνεργαζόμενες μαζί τους.

«Το ΕΕΘ έχει καταγγείλει με δριμύτητα αυτές τις πρακτικές, διοργανώνοντας σειρά κινητοποιήσεων. Από συμβολικούς αποκλεισμούς υποκαταστημάτων Τραπεζών μέχρι ενημερωτικές ημερίδες και διανομή διαφημιστικού υλικού στη ΔΕΘ.

Η απαράδεκτη αυτή τακτική πλήττει ευθέως το θεσμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και τους χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες, που δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους για να προσφέρουν στους καταναλωτές, επαγγελματίες και γενικότερα επιχειρηματίες, ανταγωνιστικά ασφαλιστικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Επιπλέον στρέφεται ευθέως εναντίον των συμφερόντων των καταναλωτών», τονίζει ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης.

Το Ε.Ε.Θ. καλεί όλους τους πολίτες που δέχθηκαν πιέσεις για να μεταφέρουν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαιο να επικοινωνήσουν με την Γραμματεία του ΕΕΘ προκειμένου να υποβάλουν καταγγελία. Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ασφαλιστικών Θεμάτων του ΕΕΘ Κων. Λάσκο (6944644422 email:laskosk@hotmail.com) και τη Γραμματεία του ΕΕΘ (2310271488 email:grammateia@epethe.gr).

Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου, όπως άλλωστε αναγράφεται σε κάθε άρθρο, πριν την πλατφόρμα σχολιασμού.