Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Πέλκας : "Δεν απευθυνόταν σε κανέναν ο πανηγυρισμός μου"

Ο Δημήτρης Πέλκας σε δηλώσεις του μετά το τέλος του ματς με τον Πανιώνιο ....
προσπάθησε να σβήσει την φωτιά που άναψε ο πανηγυρισμός του, καθώς αρκετοί ήταν εκείνοι που υπέθεσαν ότι ο νεαρός έδειξε τα γεννητικά του όργανα σε γνωστό ραδιοφωνικό παραγωγό που του επιτίθεται από την εκπομπή του.



Αρχικά μίλησε για το γκολ και τον πανηγυρισμό που οδήγησε στην αποβολή του:

«Να μείνουμε καλύτερα στο γκολ. Δεν κατάλαβα κι εγώ τι έγινε στην αποβολή. Χαίρομαι για την πορεία του Πανιωνίου, σέβομαι πολύ τα παιδιά που αγωνίζονται εκεί και αρκετοί από αυτούς είναι φίλοι μου. Δε σήμαινε κάτι ο συγκεκριμένος πανηγυρισμός, δεν πήγαινε σε κάποιον.

Όταν μπαίνεις αλλαγή, σκοράρεις ένα γκολ στο 95’ και δίνεις τη νίκη στην ομάδα σου, τα συναισθήματα είναι πολύ έντονα. Δεν έχω να ζητήσω συγνώμη από κανέναν. Δεν πήγαινε πουθενά, ο πανηγυρισμός. Ήθελα να δείξω ότι σαν ομάδα έχουμε τσαγανό και δε μετανιώνω για κάτι».

Για τους ιδιαίτερους πανηγυρισμούς του, καθώς είχε προηγηθεί και ένας ακόμα σε προηγούμενο γκολ του:

«Μου βγαίνει ο αληθινός μου εαυτός μέσα στο γήπεδο. Δε μπορεί να μετανιώνει κανείς όταν είναι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό του».

Για το γεγονός ότι είναι μία μέσα και μία έξω από την ομάδα:

«Σίγουρα δεν είναι εύκολο για έναν παίκτη, ωστόσο πρέπει να είσαι έτοιμος κάθε στιγμή για να δώσεις λύσεις στην ομάδα σου».

Για την εξέλιξη του αγώνα με τον Πανιώνιο:

«Περιμέναμε ένα δύσκολο παιχνίδι. Υπάρχουν παιδιά στον Πανιώνιο που είναι 2-3 χρόνια μαζί με κάποιες προσθαφαιρέσεις. Είναι μια ομάδα που παίζει σφιχτά στην άμυνα και γνωρίζαμε ότι θα είναι δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Κάθε ματς είναι διαφορετικό. Είμαστε μέσα στο στόχο».

Με την αποβολή του αυτή ο Πέλκας κινδυνεύει με ποινή έως και τέσσερις αγωνιστικές, αναλόγως τι θα γράψει ο διαιτητής στο φύλλο αγώνα, στον οποίο ο Έλληνας μεσοεπιθετικός έδωσε το χέρι (!) μετά την κόκκινη κάρτα που του έδειξε.