Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ καταγγέλει τη WIND για κάτι πολύ περίεργο !

Την προηγούμενη Πέμπτη δέχθηκα τηλεφώνημα από τη WIND, ένα από τα πολλά τηλεφωνήματα που ....


κάνουν οι εταιρείες του είδους καθημερινά.

Μου πρότειναν καρτοσυμβόλαιο για το κινητό που έχω με κάρτα χωρίς σύνδεση.

Τους απήντησα ότι δεν ενδιαφέρομαι γιατί δεν έχω μεγάλη κατανάλωση.

Η τηλεπωλήτρια επέμενε και μου είπε ότι θα μου αποστείλει ένα νέο συμβόλαιο και καινούργια κάρτα με το ίδιο νούμερο και αν επιθυμώ και αλλάξω γνώμη, μπορώ να το υπογράψω και να το ενεργοποιήσω μέσω ενός καταστήματος WIND.

Τελικά όντως με courier παρέλαβα τα προαναφερόμενα και τα έβαλα στην άκρη, αφού δεν ενδιαφέρομαι.

Παρά ταύτα, σήμερα κόπηκε η σύνδεση μου και επικοινωνώντας με τη WIND, μ΄ενημέρωσαν ότι, όντως έχετε υπογράψει νέα καρτοσύνδεση και ότι  Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤOY COURIER ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ !!! 

Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες μου και την απειλή ότι θα προσφύγω στον Εισαγγελέα για να γίνει ακρόαση των ηχογραφημένων συνομιλιών, ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑ τη πρόταση τους παρά τη φορτικότητα τους και γι΄ αυτό δεν υπέγραψα το απεσταλμένο συμβόλαιο, ούτε χρησιμοποίησα τη νέα κάρτα, ούτε το ενεργοποίησα σε κατάστημα τους, μου απήντησαν απλά ότι θα πρέπει ν΄απευθυνθώ σε άλλο τμήμα, αφού δήλωσαν αναρμόδιοι.

Το πρωι θα προσπαθήσω να ακυρώσω όντως ένα συμβόλαιο που ουδέποτε αποδέχθηκα και ούτε υπέγραψα και όντως αν δεν επαναφέρουν το κινητό μου στη πρότερη κατάσταση, θα προσφύγω στον Εισαγγελέα.

ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στα τηλεφωνήματα από τη WIND στους ιδιοκτήτες καρτοκινητών WIND για νέες συμφέρουσες συνδέσεις.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ (τα στοιχεία μου στο makpress)