Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Άλλη μια ποινική δίωξη στον Κοντομηνά, στάχτη στα μάτια των ιθαγενών

Βαρεθήκατε να ακούτε για ποινική δίωξη του Κοντομηνά, εδώ και 40 χρόνια, αλλά έχετε σιχαθεί να βλέπετε ότι δεν τιμωρείται ποτέ. Ε, το συνηθίζουν οι κυβερνήσεις να στέλνουν κάπου - κάπου κανέναν επώνυμο στον εισαγγελέα, χωρίς φυσικά να ιδρώνει το αυτί του επώνυμου. Στη "μπουζού" πάντως,...
που είναι το μόνο που τους ζορίζει, δεν πάει κανείς. Τους βάζουν κανένα πρόστιμο κάπου κάπου, το οποίο ΚΑΝΕΙΣ δεν πληρώνει, για να νομίζουν οι ιθαγενείς ότι υπάρχει ισονομία.
Σύστημα βάρα συσσίτιο.


Ποινική δίωξη για φοροδιαφυγή περίπου 48 εκατ. ευρώ και ξέπλυμα βρόμικου χρήματος με βάση τις αποκλίσεις μεταξύ καταθέσεων και δηλωθέντων εισοδημάτων την περίοδο 2006-2008, ασκήθηκε στον Δημήτρη Κοντομηνά.

Η υπόθεση αφορά σε έλεγχο στο πλαίσιο των εκτεταμένων ερευνών που διεξάγουν οι οικονομικοί εισαγγελείς συνδυάζοντας στοιχεία από τις ενοποιημένες λίστες φοροδιαφυγής.

Στο πλαίσιο αυτό εντοπίστηκαν και οι αποκλίσεις που αφορούν στον πρόεδρο του ALPHA, ο οποίος ενώπιον των εισαγγελέων αρνήθηκε τη διάπραξη οποιασδήποτε αξιόποινης πράξης. Ο επιχειρηματίας είχε προσφύγει και στην Διεύθυνση Επίλυση Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων προκειμένου να προσβάλλει τις πράξεις που εκδόθηκαν σε βάρος του από την Φορολογική Διοίκηση, ωστόσο ο επανέλεγχος δεν τον δικαίωσε.

Έτσι, η Εισαγγελία Πρωτοδικών προχώρησε στην άσκηση των ποινικών διώξεων και η δικογραφία διαβιβάστηκε ήδη σε ειδικό ανακριτή.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ.Κοντομηνάς έχει ακόμη ένα δικαστικό μέτωπο ανοιχτό, καθώς είναι μεταξύ των 35 κατηγορούμένων που έχουν παραπεμφθεί στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων για τα επισφαλή δάνεια του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ: Έτσι έγινε πάμπλουτος ο Κοντομηνάς>>


Η απάντηση του Δ. Κοντομηνά

«Σε απάντηση των σημερινών δημοσιευμάτων περί διώξεώς μου για φοροδιαφυγή και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, που με προσβάλλουν βάναυσα και καταπατούν το τεκμήριο αθωότητάς μου, θέλω να δηλώσω τα εξής:

1. Στο πλαίσιο ελέγχου μου, εξ αφορμής και μόνο της κατάφωρα κατασκευασμένης σύνδεσης του ονόματός μου με τη λίστα Lagarde (ενόσω έχει αποδειχθεί ότι ουδέποτε διατηρούσα λογαριασμούς στην HSBC Γενεύης), το ΚΕΦΟΜΕΠ υπό την ηγεσία του απομακρυνθέντος κ. Μασίνα, εξέτασε ως μη δικαιολογημένες καθ’ όλα νόμιμες και φορολογημένες συναλλαγές εταιρειών μου ύψους περί τα 100 εκατ. ευρώ. Σε συνέχεια ο έλεγχος ακύρωσε σε ποσοστό 70% το αρχικό ποσό.

2. Ήδη σήμερα έχω προσφύγει ενώπιον των αρμοδίων διοικητικών δικαστηρίων, την κρίση των οποίων περιβάλλω με την πλήρη εμπιστοσύνη μου, για να επανεξετάσουν το σύνολο των εξηγήσεων και παραστατικών που αποδεικνύει την πλήρη νομιμότητα και διαφάνεια των φορολογημένων ήδη συναλλαγών μου.

3. Η ποινική μου δίωξη, την δεδομένη στιγμή, ξεκάθαρα εντάσσεται στην προσπάθεια στοχοποίησής μου, εν σχέσει προς τις τρέχουσες εξελίξεις στην αδειοδότηση των καναλιών και αποσκοπεί στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από την πρωτόγνωρη κατάλυση της πολυφωνίας και της ανεξαρτησίας των ΜΜΕ».