Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

16χρονη έδεσε και άφησε να πεθάνει από την πείνα η μητέρα της, όταν της έκοψε το ιντερνετ

Ένα 16χρονο κορίτσι, φέρεται να οδήγησε τη μητέρα της στον θάνατο όταν η τελευταία την ....
έστειλε σε κατασκήνωση για απεξάρτηση από την τεχνολογία και το διαδίκτυο.

Η νεαρή Κινέζα, σύμφωνα με τα τοπικά μίντια, ζητούσε εκδίκηση από τη γυναίκα που την έφερε στη ζωή για την απόφασή της να υποστεί σκληρές ακόμα και εξευτελιστικές δοκιμασίες στην εν λόγω κατασκήνωση. Όταν η έφηβη επέστρεψε σπίτι της, άρχισε να υποβάλει τη μητέρα της σε βασανιστήρια με αποκορύφωμα το γεγονός ότι την άφησε να πεθάνει από ασιτία.

Η 16χρονη, γράφει το κινέζικο σάιτ the paper, φέρεται ότι έδεσε σε μια καρέκλα τη μητέρα για διάστημα περίπου 7 ημερών και την άφησε αβοήθητη να "σβήσει" από έλλειψη τροφής και νερού. Μάλιστα, φέρεται ότι έστειλε φωτογραφίες και βίντεο από τη μητέρα της στην θεία της αξιώνοντας την καταβολή λύτρων, ωστόσο μέχρι να καταβληθούν τα χρήματα η άτυχη γυναίκα είχε χάσει τις αισθήσεις της και παρά το γεγονός ότι η νεαρή κάλεσε ασθενοφόρο, ήταν ήδη αργά.

Η κοπέλα φέρεται να είχε μαχαιρώσει στο παρελθόν τον πατέρα της, όταν απεβλήθη από το σχολείο της και αναγκάστηκε να πάει σε "στρατόπεδο" ανηλίκων.

Η 16χρονη, έγραψε στα social media:" Είμαι θυμωμένη. Οι άνθρωποι με ενοχλούν επειδή δεν είμαι κοινωνική, αλλά αυτό δεν ισχύει. Μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι το χειρότερο τέρας. Αυτοί με έστειλαν στο ''στρατόπεδο'', αυτοί με χτυπούσαν, αυτοί με βασάνισαν, αλλά είναι αυτοί οι ίδιοι που μου έλεγαν ότι με αγαπούν. Φίλοι μου, εάν βρισκόσασταν στη θέση μου τι θα κάνατε;".

Η νεαρή κατηγορείται για ανθρωποκτονία.