Δευτέρα, 2 Μαΐου 2016

Χώρα δούλων: To "χτύπα σαν άντρας" απαγορεύθηκε. Η εμετική "διαφήμιση" της Amstel ΌΧΙ !

Σε δυσφήμηση πρώτου μεγέθους της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μάλιστα της νεανικής παραπέμπει η «χαριτωμενιά» με τη διαφήμιση της ολλανδικής Amstel, που ...
διακωμωδεί την προσπάθεια δύο πιτσιρικάδων της διπλανής πόρτας
να φτιάξουν τη δική τους «μπράντα» μπίρας. Στο τέλος συμβιβάζονται με την ανημποριά τους, το προϊόν βγαίνει «μούφα» και οι νεαροί, με τα όνειρα εξωστρέφειας, διασκεδάζουν τον πόνο τους, ξεδιψώντας με μια «κανονική» μπίρα, που δεν είναι άλλη από την Amstel.



Το μήνυμα είναι σαφές και δεν χωρά διπλή ανάγνωση. Κάθε προσπάθεια μικρών και ανεξάρτητων παραγωγών μπίρας σε αυτή τη χώρα είναι από μάταιη έως γελοία. Μόνο φαντασμένοι και... ψώνια που ονειρεύονται να βάλουν τη Στικούδη στην ετικέτα μπορεί να έχουν τέτοια όνειρα. Και στο τέλος, το προϊόν βγαίνει τόσο σκάρτο, που ντρέπονται και οι ίδιοι να το καταναλώσουν.

Αυτά πάντα σύμφωνα με το εμπνευσμένο τρέιλερ της Amstel. Μόνο που στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για τέτοιου είδους αρνητικές διαφημίσεις, που διακωμωδούν το προϊόν του ανταγωνιστή και μάλιστα με μια εκδοχή χιούμορ φτηνή αλλά και άκρως προσβλητική για τη χώρα.

Αυτή, λοιπόν, η «εξυπναδούλα» των Ολλανδών και της όποιας διαφημιστικής την επιμελήθηκε έπρεπε ήδη να έχει προκαλέσει την επέμβαση των αρμόδιων εποπτικών Αρχών. Των Αρχών, δηλαδή, που επιβλέπουν τους κανόνες ανταγωνισμού, τον χώρο της διαφήμισης και τα όρια δεοντολογίας στα ραδιοτηλεοπτικά μηνύματα.

Οι Αρχές αυτές είτε κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου είτε αποφεύγουν, για άλλους λόγους, να τα βάλουν με πολυεθνικά μεγαθήρια. Ετσι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που επανειλημμένως έχει κατηγορηθεί για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της, εξακολουθεί να αλωνίζει ανενόχλητη. Κοινό μυστικό είναι ότι πρωτοστάτησε στην προσπάθεια επιβολής φόρου στις μικρές ελληνικές ζυθοποιίες, η οποία σκόνταψε ευτυχώς στη Βουλή. Επιχείρησε, δηλαδή, να εξοντώσει μικρούς ανταγωνιστές που παλεύουν για την επιχειρηματική επιβίωσή τους με ποσοστό που δεν ξεπερνά το 10% της συνολικής αγοράς.

Και τώρα που είδε ότι δεν τα κατάφερε, επιχειρεί με μια διαφήμιση-όνειδος να μας εξηγήσει ότι όσοι ονειρεύονται να φτιάξουν ελληνική μπίρα χάνουν τον χρόνο τους γιατί το προϊόν είναι «μάπα».

Ε, λοιπόν, «μάπα» είναι η διαφήμισή τους. Ελληνική μπίρα υπάρχει και είναι εξαιρετική, με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα την ακριτική Βεργίνα, η οποία έχει ενοχλήσει τους Ολλανδούς περισσότερο απ' οποιονδήποτε άλλο. Κι αν συνεχίσουν με τέτοιες βρομιές, θα μας κάνουν όλους να μην ξαναγγίξουμε στη ζωή μας την Amstel και τη Heineken...

(το κείμενο είναι του Γιώργου Χαρβαλιά, η Amstel παράγεται από την Αθηναϊκή Ζυθοποϊα Α.Ε., που είναι Ολλανδική εταιρεία)

Εμ, τα θέλει ο κώλος τους των πολυεθνικών αλητών να προωθούμε όπου μπορούμε, ελληνικές μπίρες όπως η ΒΕΡΓΙΝΑ κ.α.
δείτε και τα σχόλια στο εμετικό βίντεο:

Σοβαρά τώρα??? ΣΟΒΑΡΑ?? Ο Μπίλυ και ο Μάνος αποφάσισαν να φτιάξουν την δικιά τους καινούρια μπύρα, η οποία ΔΕΝ είναι Αμστελ?? Τόσο πολύ φοβάστε τους οικοζυθοποιούς δηλαδή, που τους δυσφημίζετε?? Εντάξει, και εγώ όταν πλένω τα πατώματα, κάποιες φορές Αμστελ χρησιμοποιώ, και τα μπουκάλια τα κρατάω για homebrew.. Αλλά όχι και για να πιω ρε φίλε, υπάρχει και το νερό, ή η μπύρα (η κανονική)..
Stefanos Xefteris 
+Peter Malichoudis εγώ άμα ήμουν το πάτωμά σου δε θα σου ξαναμιλούσα..
nsamaras74 
Δείτε το "προϊόν" σας να αραχνιάζει στα ράφια των S/M και τρέξτε με τους λομπίστες σας στη Βουλή να τους πείσετε να επιβάλουν έξτρα φόρους στις μικροζυθοποιίες μήπως και ανεβάσετε έστω λιγουλάκι τον τζίρο σας πριν κατρακυλήσει κι άλλο!
christhessa 
+nsamaras74 ρε φιλε δεν εχω και καμια ιδιαιτερη αγαπη στην αμστελ, αλλα οχι και αραχνιαζει. Μονη της εχει το 35-40% της αγορας. Η μπυρα οχι ολη η εταιρεια. Φαντασου
Kostas Stavropoulos 
+christhessa οταν πάει στο τελευταιο χωριό με την διανομή που έχει, και όπου πας και ζητας μια μπυρα και η απάντηση είναι, Αμστελ ή πρασινη ? τότε με 40% και λίγο έχει ..
Giorgos Detsis 
Μετά απ'άυτή την διαφήμιση λέω μετά τα γερμανικά προϊόντα που έχω σταματήσει να αγοράζω να επεκταθώ και στα ολλανδικά σκουπίδια...
Beers & Games 
Σα να βγήκε ο Μιμίκος να κράζει τη γιαγιά που έχει δυο κότες στο χωριό. Αυτό μόνο. Τίποτε άλλο.
YIANNIS PSIMOULIS 
+Beers & Games to pio gamato sxolio...eliwsa.xaxaxaxaa
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 
+Beers & Games Και να σκεφτείς ότι η γιαγιά έχει καλύτερες κότες απ τον μιμίκο
PSIMENOS1 
+Tol1as , έχουν την ομάδα marketing που τους αξίζει.
cazzo21 
ντροπή και αίσχος στην αθηναϊκή ποτέ ξανά ποτέ ξανά................
The Damage 
Μετα απο αυτη τη διαφήμιση που προσβάλει αισχρα τη νοημοσυνη μου η ελληνικες ζυθοποιιες ειναι μονοδρομος στην επιλογη μπυρας. Εχετε πολυ θρασος εκει στην αμστελ ετσι?
D rou 
Ποια Ελλάδα ε..... Επειδή και εμένα έτσι μου αρέσει από εδώ και πέρα θα αγοράζω μπύρα μόνο από Ελληνικές Εταιρείες. Ευχαριστώ που με ξυπνήσατε , ελπίζω να ξυπνήσουν και άλλοι σύντομα.
Κώστας Ταριφάκι 
Περαστικά σας, χάσατε ακόμη εναν πελάτη. Πολύ ηλίθια διαφήμιση, απο αυτές που θυμώνει τους καταναλωτές. Συνεχίστε ετσι.
CraftyChinstrap 
Νέα Αμστελ, με γεύση κατινιάς και επίγευση απελπισίας.
stergios6 
Στη μια διαφήμιση μας λέτε οτι η βρωμόμπυρά σας φτιάχνεται από ελληνικό κριθάρι για να μας συγκινήσετε, στην άλλη τα βάζετε με τους μικροζυθοποιούς που σας σπάσανε μονοπώλιο δεκαετιών.Συνεχίστε να μας διασκεδάζετε με τις κλαψοδιαφημίσεις σας,έχετε πλάκα!
Christos Christidis 
Πριν από 18 χρόνια ο 35χρονος τότε Δημήτρης Πολιτόπουλος, αποφάσισε να κάνει την "δική του" μπύρα, την ΒΕΡΓΙΝΑ. Αυτό τελικά σας κόστισε ένα προστιματάκι μόλις 30 εκατ. Εμείς απλά μάθαμε να πίνουμε Μπύρα. Τώρα καταντήσατε να διαφημίζεται την Απελπισία σας.
Thanasis Giokaris 
Ντροπή! Το μήνυμα απλά προσπαθεί να αποθαρρύνει την κουλτούρα της craft beer στην Ελλάδα. Σταματήστε πια να μεταχειρίζεστε την Ελλάδα σαν ηλίθιους. Σε όλον τον κόσμο φτιάχνουν μπύρες και είναι πολύ ανώτερες και σαν προϊόν και σαν κουλτούρα γύρο απο αυτήν.
Νεραντζούλα Θεοδωροπούλου 
Ο Μπίλυ και ο Μάνος....Καλά...Εγώ πάντως όταν βγαίνω έξω Amstel δεν παίρνω γιατί είναι κοριοζούμι..Επίσης καλά θα κάνετε με τις διαφημίσεις σας,να μην προσβάλετε μια αγορά η οποία τώρα αναπτύσετε επειδή φοβάστε για μείωση των κερδών,έχω δοκιμάσει αρκετές σπιτικές μπύρες,οι οποίες θα μπορούσαν να πωληθούν και να προσφέρουν πολλά έσοδα στον παραγωγό τους γιατί αξίζουν.Μπράβο στον διαφημιστή κατάφερε να μας δείξει τα χάλια της Amstel.
Dim Rstoned 
Μας κάνετε και πλάκα αποπάνω? Τόσα χρόνια είχατε επιβάλει μονοπώλιο, η μόνη επιλογή που είχαμε ήταν να αγοράσουμε τα ξεπλύματα σας την Άμστελ και την ''Πράσινη΄΄ . Τώρα άλλαξαν τα πράγματα και τρίζει το έδαφος κάτω από τα πόδια σας όμως ε? Και βγαίνετε με αυτή την άθλια διαφήμιση αντί να ζητήσετε συγνώμη και να κάτσετε να βελτιώσετε το προιόν σας. Ε λοιπόν ακούστε τα νέα, τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα για σας , κανένας δεν θα πίνει τα ξεπλύματα σας !
Argyris Stouras 
Σαν διαφήμιση είναι ευθεία προσβολή στους homebrewers. Για τους υπόλοιπους, το μόνο που ίσως τους κάνει είναι να αναρωτηθούν για ρόλο των κουβάδων στο όλο σκηνικό. Συγχαρητήρια τζιμάνια του τμήματος marketing που θα μας κάνετε περισσότερους.
YANNIS28 
Mετά από αυτή τη διαφήμιση ο υπεύθυνος marketing της Αθηναικής Ζυθοποιίας οφείλει να παραιτηθεί από μόνος του...
outatis ater 
σε οποιο βιντεο υπαρχει η στικουδη τα dislikes βροχη
bill mastoras 
Με το κάτουρο που πίνετε εκει πέρα οι "γιατί ετσι σας αρέσει" λογικό είναι να γίνετε μαλάκες και να φιλμάρετε παπαριλίκια. Αν δεν την έπινα μια, τώρα δεν θα την πίνω δεκα.

Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Με την προσθήκη σχολίου σας αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους όρους αυτούς.