Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Συνομιλία με επιβάτη λεωφορείου που ταλαιπωρήθηκε στα μπλοκα

«Είμαι από ακριτικό νησί. Ξεκίνησα το Σάββατο το πρωί για να δω την αδελφή μου και να κάνουμε κάποιες εξετάσεις. Μας είπαν ότι το δρομολόγιο για Βόλο θα γίνει κανονικά αλλά θα περάσει από...
Αλμυρό. Μας έκοψαν τα εισιτήρια κανονικότατα. Φτάσαμε στην Εθνική Οδό Αθηνών- Λαμίας, μας λένε ότι είναι κλειστός ο δρόμος. Μπήκαμε από παράδρομους, φτάσαμε έξω από τη Λαμία και μας είπαν ότι σε μία ώρα και αν… θα ανοίξουν τον δρόμο. Καταλαβαίνω απόλυτα, δεν κρίνω κανέναν αλλά και εμείς ως απλοί πολίτες ταλαιπωρούμαστε. Ήμουν στο λεωφορείο επτά ώρες για Αθήνα – Βόλο. Πήρα μία κυρία σε κανάλι για να πούμε τι συνέβη και μας το έκλεισαν κατάμουτρα. Δεν έχω κανένα θέμα με τους αγρότες και ο πατέρας μου αγρότης είναι. Και εγώ που εργάζομαι, παίρνω 500 ευρώ. Δεν πάει άλλο. Βλέπω τα χέρια του πατέρα μου πόσο σκληρά είναι κάθε φορά που με αγκαλιάζει. Δεν είδα στα μπλόκα έναν πολιτικό να μας υπερασπίζεται (για να ανοίξουν τα μπλόκα των αγροτών να περάσουν οι πολίτες)», είπε στον Alpha 989 η Ελευθερία, επιβάτης λεωφορείου που ταλαιπωρήθηκε από τα μπλόκα των αγροτών.

«Είχα δει πρόσφατα την ταινία «Ψυχή Βαθειά» και θυμάμαι την ατάκα του Βέγγου: «πρώτη φορά βλέπω Έλληνες να πολεμάνε Έλληνες». Μας βάζουν να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Είμαι 26χρονών και φοβάμαι να παντρευτώ και να κάνω παιδί. Δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον του παιδιού μου. Είμαι παιδαγωγός και σκέφτομαι, όπως κοιτάω τα παιδιά, σε τί χώρα θα τα μεγαλώσω. Γιατί μία χώρα σαν την Ελλάδα, αντί να την έχουμε ανεβάσει στο Θεό να την έχουμε ρίξει εκεί κάτω; Ήθελα να ακουστεί μία φωνή ενός νέου ανθρώπου που να εκπροσωπεί τους πάντες», πρόσθεσε η Ελευθερία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου