Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Γιατί τώρα;

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Μέρες τώρα σας παρακολουθώ από ‘δω πάνω. Εγώ μόλις από το βράδυ της 13.11.2015, εκατομμύρια άλλων από χρόνια.
Βλέπω μυριάδες μυρμηγκάκια να πηγαινοέρχονται τρομαγμένα υπό την...
προστασία άγριων τερμιτών με φοβερές στολές και όπλα.
Μία μαντάμα είπε πως δεν θέλει ελευθερία, αρκεί να είναι ασφαλής, να μπορεί να ψωνίζει ακίνδυνα στο μπακάλικο, στο μανάβικο, στον κοσμηματοπώλη, στον αρωματοπώλη και να συχνάζει στα cafe και στα restaurants απολαμβάνοντας ένα calvados.
Ο αρχηγός του ξανθού γένους παρέδωσε κατάλογο 40 χωρών που χρηματοδοτούν εγκληματίες. Εγώ τον διάβασα, αλλά δεν μπορώ να σας τον στείλω από εδώ που είμαι. Δεν διέρρευσε στα ΜΜΕ. Όλως τυχαίως.
Άκουσα και κάποιον Mardas ή Merdas από μια κουκκίδα στο νότιο άκρο της χερσονήσου του Αίμου να λέει ότι γνωρίζει τις διαδρομές του πετρελαίου που εμπορεύονται οι εγκληματίες. Γιατί δεν έγινε αποκοπή τους, ώστε να μην έχουν οι εγκληματίες χρήμα να συντηρούνται και να αγοράζουν όπλα και πολεμοφόδια, αφού ακόμη και ένας ανθυποϋφυπουργίσκος του τελευταίου ανθυποϋποπροτεκτοράτου γνωρίζει αυτές τις διαδρομές; Βλέπω από ‘δω πάνω και από ποιούς αγοράζουν όπλα, αλλά δεν μπορώ να σας στείλω τον κατάλογο.
Τώρα, λέει, γαλλικό αεροπλανοφόρο βομβαρδίζει …… την πηγή του κακού. Οι περισσότεροι άγγελοι τριγύρω μου κούνησαν τα κεφάλια τους παρατηρώντας πως οι Γάλλοι και οι άλλοι χτυπούν λάθος στόχους.
Σας παρακολουθώ επί 24 ώρες του δικού σας 24ώρου. Δεν έχω ανάγκη ύπνου εδώ που είμαι. Άλλωστε, ο χρόνος εδώ πάνω δεν είναι πεπερασμένος. Κάποιοι από σας τώρα κοιμούνται. Άλλοι εργάζονται χωμένοι σε στοές ή στις λάσπες των χωραφιών ή στα υλικά των οικοδομών ή στις αναθυμιάσεις των εργοστασίων. Άλλοι κοιμούνται πεινασμένοι και ρακένδυτοι στην ύπαιθρο των πόλεων. Μερικοί στρογγυλοκάθονται ταμπουρωμένοι σε τεράστια γραφεία δίνοντας διαρκώς εντολές στο τηλέφωνο: «Πούλα, αγόρασε, να ενταθεί η παραγωγή, μείωσε τους μισθούς, απόλυσε τους μισούς, μαγείρεψε τον ισολογισμό, κάνε πλειστηριασμό, πόσο η μίζα στον υπουργό, αν το παίζει ζόρικος ο εφοριακός, ξέρεις τί πρέπει να κάνεις».
Δίπλα μου έχω τους άλλους 128. Και τους 224 που είχαν έλθει λίγο πριν από μας. Και όσους έσφαξαν οι δήθεν τζιχαντιστές. Και το μόνιμο ερώτημα όλων είναι: «γιατί τώρα; Γιατί έπρεπε να αναληφθούμε εμείς στους ουρανούς, για να χτυπηθεί το κακό;». Αλλά μετά από λίγο μονολογούν απορημένοι: «είναι το κακό ικανό να αυτοκτονήσει;».



Πώς και από ποιους χρηματοδοτείται το Ισλαμικό Κράτος
Η γέννηση και η εδραίωση του σημερινού ISIS

Σώτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου